POP 1.4
Dit blok zou ik werken aan mijn houding in de klas, ik was vaak te aanwezig en kon mijn impulsieve acties moeilijk onderdrukken. Zelf ben ik dit blok erg gaan letten op mijn gedrag en heb ik geprobeerd hier zo vaak mogelijk rekening mee te houden. Hiske en een aantal klasgenoten met wie ik de eerste blokken en/of de laatste blokken nauw mee heb samengewerkt heb ik gevraagd om mij van feedback te voorzien.

Aan de hand van de feedback kan ik het volgende opmaken:
Ik heb mijn gedrag verbeterd en het lukt mij beter prikkels te onderdrukken. Echter is er nog genoeg ruimte voor verandering en wisselt de houding in de klas van moment tot moment. Ik merk dat ik het lastig vind om rustig te zijn als ik meerdere uren achter elkaar op een stoel heb moeten zitten of als we na een lange zit opeens actieve activiteiten hebben. Op deze momenten word ik onrustiger als normaal. Zelf heb ik het idee dat ik deze momenten moeilijker kan onderdrukken. Wel denk ik dat het niet tot weinig irritaties met zich meebrengt, maar dit is een uitspraak vanuit mijn beleving.
Kort samengevat denk ik dat mijn leerdoel is behaald.
Maak jouw eigen website met JouwWeb